Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
Banda de urgentă este un serviciu disponibil în multe țări și iniţiat de Ministerul de Interne al României pentru scopuri specifice – apeluri de urgentă medicală și pentru anunțarea unor situații de urgență. operațiunea de apel servește ca comunicații de primă linie de urgență între solicitanți și centrele, punând în pericol persoane și bunuri.
Prin intermediul unei linii telefonice speciale, cei care au nevoie de ajutor în situații de urgență pot contacta o echipă de experți. Acest număr este destinat contactării atunci când o persoană se află în primejdie sau are un motiv foarte serios de a solicita ajutor de urgenţă. Echipa recepționează apelurile, analizează corectitudinea acestora și ghidează, oferind informații și asistență solicitanților.
Banda de urgentă poate fi folosită de oricine are nevoie de ajutor și de orice persoană care are informații despre o potențială situație de urgență.
Banda de urgență are ca scop asigurarea unui flux rapid al informațiilor și asigurarea confidențialității informațiilor primite de la solicitanți în conformitate cu legea și echilibrul dintre interesele persoanelor vizează și protejează interesele juridice ale persoanelor și ale entităților afectate.
De asemenea, această bandă oferă și informații de preventiv, folosind mesaje și informații despre importantele măsuri preventive în cazul unei situații de urgență. Inclusiv, indiferent de tipul situației există un Operator de Urgență la bandă, care răspunde la solicitări, oferă informații și identifică soluții de urgență.
Banda de urgență funcționează 24/7 și poate fi contactată prin apel telefonic sau prin SMS/mesaje direct la centrul de contact. Centrul de contact va transmite informațiile și solicitările la echipa medicală și la alte entități care vor activa în urgentarea acestora, transmiterea de informații importante și direcția operatională corectă.