CopperTeacher
Care sunt activităţile care se desfăşoară în etapa de finalizare a auditului financiar?
Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
Auditarea financiara ofera organizatiilor un mijloc de a-si verifica si imbunatati sistemele contabile interne si procesele. Dupa desfasurarea etapelor preliminare ale auditului, iata cateva dintre principalele activitati de finalizare a auditului financiar:
• Revisalul datelor pregatite de client. In cursul acestei etape, auditorii vor revizui datele pregatite in prealabil de catre client pentru a se asigura ca documentele financiare sunt complete si corecte. In acelasi timp, auditorii vor analiza si interpreta datele pentru a obtine concluzii cu privire la stabilitatea financiara a unei organizatii.
• Testarea masuratorilor contabile. In aceasta etapa, auditorii vor efectua proceduri de verificare suplimentare pentru a se asigura ca elementele economice si tranzactiile contabile sunt raportate corect. Acestea pot include verificarea si testarea articolelor contabile din bilantul contabil si a altor documente financiare sau transactionale.
• Verificarea afirmatiilor financiare ale clientilor. Auditul financiar se concentreaza si asupra afirmatiilor made de client in raportarea financiara. Auditul ofera unui auditor abilitatea de a vedea dincolo de fatada contabila si de a evalua tranzactiile si activitatile pe care clientii afirma ca le-au efectuat.
• Revederea prin interviu a informatiilor pregatite de clienti. Auditorii vor conduce interviuri pentru a aduna mai multe informatii, precum si pentru a se asigura ca documentele de audit pregatite de clienti sunt complete si corecte.
• Furnizarea unei concluzii scrise. La sfarsitul auditului, auditorii trebuie sa furnizeze un raport de audit scris, in care vor include concluzia lor in privinta calitatii si completarii rapoartelor financiare ale clientilor. Raportul de audit contine, de asemenea, orice concluzii specifice si recomandari pe care auditorii le-au facut cu privire la disclosurile, procedurile si sistemele contabile ale clientilor.