Care sunt atributiile unei receptionere hotel?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Receptionerul este o persoana-cheie care activeaza la nivelul mai multor hoteluri. El sau ea conduc operele primelor contacte si splasme ale hotelului, uneori oferind prima impresie clientilor, el sau ea iese in afara rolului si pune bazele unei legaturi solide intre client si hotel. Responsabilitatile principale ale unui receptioner presupun gestionarea chek-in-urilor si check-out-urilor precum si intelegerea si comunicarea corecta a tuturor politcilor hotelului.
Receptionerul trebuie sa aiba un dialog amabil, atunci cand intampina clientii si sa le conduca si sa le informeze in legatura cu locatia, obiectivele turistice sau alte informatii relevante in zona in care se afla hotelul. In plus, receptionerul trebuie sa isi dea seama de nevoile clientului (spatiu de depozitare, prelungire a sejurului, etc) si sa ofere solutii potrivite pentru a le satisface cerintele. Receptionerul trebuie sa rezolve orice probleme intampinate de catre clienti si sa ofere suport necesar. Due diligenta fata de clienti este un element critic pentru confortul lor.
Receptionerul poate fi, de asemenea, responsabil pentru gestionarea ratelor si a serviciilor suplimentare, cum ar fi spa, room service si altele care ar putea fi oferite de catre hotel. El sau ea trebuie sa ia decizii pentru a ajusta ratele si sa informeze clientii despre politica de anulare. Receptionerul trebuie, de asemenea, sa urmareasca statisticile referitoare la capacitatea hotelului si sa faca modificari ale politcii de preturi in functie de cerere.
Pe langa responsabilitatile mentionate, un receptioner hotel poate fi, de asemenea, responsabil pentru gestionarea platilor, verificarea conturilor precum si a gestionarii furarii sau pierderii cheilor. El sau ea trebuie sa aiba o intelegere buna a sistemelor software folosite si trebuie sa poata folosi achizitii si alte dispozitive tehnologice. De asemenea, receptionerii trebuie sa aiba un bun simt al bunelor maniere, impreuna cu multiple cunostinte si abilitati administrative.