Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
cheie pentru SEO?
Search engine optimization (SEO) este o abordare importanta la crearea de conturi de marketing online de succes. Cu ajutorul unor cuvinte cheie potrivite, website-ul sau blogul dvs. poate ranking mai sus in rezultatele de cautare organice ale motoarelor de cautare. Cu toate acestea, este destul de greu pentru a alege cuvintele cheie potrivite pentru a obtine cel mai bun rezultat.
Dupa cum ii spune si numele, cuvintele cheie sunt cele mai importante elemente in SEO. Acestea sunt expresiile sau cuvintele pe care utilizatorii le folosesc in cautarile lor cand cauta informatii relevante. Cu cuvintele cheie selectate adecvat, website-ul sau blogul dvs. poate ranking mai sus in pagina de rezultate Google. Este important sa selectati cuvintele cheie adecvate atat pentru ca acestea sa va ajute sa rankings mai sus, dar si pentru ca sunt thecel mai relevante pentru clientii dvs. si produsele sau serviciile oferite.
Exista mai multe tipuri de cuvinte cheie, dar unele dintre cele mai comune sunt cuvinte cheie generale, cuvinte cheie largi, cuvinte cheie long tail si cuvinte cheie locatie.
Cuvintele cheie generale (de lungime medie) sunt cele mai uzuale cuvinte cheie pe care le poti utiliza pentru a obtine un nivel ridicat de trafic si pentru a rankings mai sus in rezultatele de cautare. Ele sunt formate din cuvinte care se repeta in mod regulat in cautarile utilizatorilor.
Cuvintele cheie largi sunt cuvintele cheie care includ expresii mai lungi si sunt proiectate sa atraga un trafic mai specific. Acestea includ cuvinte cheie care cuprind mai multe cuvinte conectate (de ex „telefon inteligent”).
Cuvintele cheie long tail sunt unele dintre cele mai populare cuvinte cheie utilizate in SEO. Acestea sunt format din 3 sau mai multe cuvinte si au sens specific si nu se repeta in mod regulat in cautarile utilizatorilor. Acestea sunt destinate sa ajute la captarea vizitatorilor care obisnuiesc sa foloseasca expresii unice.
Cuvintele cheie locale sunt cuvinte cheie cu referinta la o anumita locatie. Acestea sunt utile pentru o companie care isi desfasoara activitatea pe o anumita piata. De exemplu, un restaurant din Manchester ar trebui sa se concentreze pe cuvintele cheie, cum ar fi „mancare traditionala din Manchester” sau "restaurante din Manchester."
Pentru a obtine cele mai bune rezultate din SEO, este important sa selectati cu atentie cuvintele cheie, sa va concentrati pe ceea ce cumparatorii cauta si sa fiti relevanti pentru piata tinta. Alegerea cuvintelor cheie adecvate va poate ajuta sa obtineti un numar mare de vizitatori si sa va rankings mai sus pe pagina de rezultate Google.