Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
in luarea deciziei
Comunicarea este cel mai important factor in procesul de luare a deciziilor. Prin comunicare, liderii comunica intentiile si obiectivele organizatiei si dau directii, ca raspuns la evenimentele externe si interne. Prin urmare, factorii de comunicare, care influenteaza luarea deciziilor, sunt extrem de importanti si trebuie luati in considerare.
Comunicarea orala: Comunicarea orala este cea mai comuna forma de comunicare. Utilizand aceasta tehnica, indrumatorii comunica deciziile prin discursuri si prezentari publica de afaceri, sau chiar prin conversatii informale ce incearca sa abordeze decizii urgente.
Comunicarea scrisa: Aceasta poate fi, de asemenea, o forma importanta de comunicare si poate veni sub forma de rapoarte, documente sau chiar e-mailuri. Aceasta forma de comunicare este adesea utilizata in cazul deciziilor importante sau complexe, precum si al deciziilor care se refera la conturarea unei directii pentru viitor.
Comunicare tehnologica: Comunicarile tehnologice sunt tot mai frecvent folosite pentru a transmite articole regulate si informatii. Acestea includ platforma de intalniri virtuale, e-mailuri, mesaje instant sau chiar mesaje video. Aceste scurte si eficiente forme de comunicare pot facilita transmiterea rapida a informatiilor cheie si influentarea deciziilor.
Alte factori de comunicare: Exista, de asemenea, alte medii de comunicare, cum ar fi evenimentele publice, luarile de pozitie si politicile, care ajuta la transmiterea mesajelor organizatiei intr-o maniera directa si rapida. Acestea pot fi, de asemenea, utile pentru a transmite informatii despre deciziile pe care le iau liderii.
Toti acesti factori de comunicare sunt esentiali pentru a-i ajuta pe lideri sa ia decizii informate si eficiente. Abordarea, impactul si modul de transmitere al acestora joaca un rol important in luarea deciziilor. Prin urmare, toti factorii enumerati trebuie luati in considerare atunci cand se ia o decizie.