Care sunt valorile unei organizatii?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Valorile unei organizatii joaca un rol cheie in crearea unei culturi de succes. Valorile reflecta ceea ce este important pentru o organizatie, liderii sai, angajatii si clientii sai. Valorile unei organizatii ii ofera si le motiveaza pe membrii sai sa urmareasca aceleasi scopuri si sa actioneze conform cu anumite standarde.
In general, valorile unei organizatii ar trebui sa reflecte crezul sau, misiunea sa sau chiar obiectivele strategy-ale. Acestea ar trebui sa fie bune si relevante, astfel incat sa conduca la construirea si mentinerea unei culturi functionale.
Valorile comune ale unei organizatii includ echitatea, respectul, integritatea, toleranta, excelenta, responsabilitatea si curajul. Aceste valori sunt importante din doua motive principale. In primul rand, ele ajuta la definirea culturii, comportamentelor, perceptiilor si sentimentelor angajatilor in legatura cu organizatia. In al doilea rand, ele creeaza o compasiune reciproca intre angajati si conduc la o comunicare eficienta intre ei.
Valorile organizationale joaca, de asemenea, un rol major in stabilirea si mentinerea unui set comun si acceptat de standarde si practici. Aceasta poate strange relatiile tesute intre conducere si angajati si poate ajuta la definirea si sustinerea obiectivelor organizatiei.
De asemenea, valorile trebuie pastrate si promovate prin practici si cereri solide, astfel incat sa fie percepute ca fiind esentiale in interiorul unei organizatii, indiferent cat de mari sau mici sunt. Acest lucru ajuta la stimularea si motivarea angajatilor sa respecte aceste standarde si sa contribuie activ la succesul general al companiei.