Companii de marketing care sunt orientate catre societate?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Companiile de marketing care sunt orientate spre societate, se bazeaza pe ideea de a-si intelege bazat pe cercetare cine sunt cumparatorii lor, si cum produsele lor le afecteaza pe termen lung viata, reactiile si deciziile. Pe langa vanzare si promovare, companiile orientate catre societate se concentreaza pe prevenirea potentialelor probleme. Acestea sunt de obicei organizatii responsabile socialmente, deoarece promoveaza si implementeaza politici care se concentreaza pe a proteja consumatorii, a imbunatati calitatea produselor lor, Bunastarea publica si, desigur, ofera un valoare adaugata cumparatorilor lor prin servicii si produse premium.
Companiile care pun accent pe impactul pe care produsele lor il au asupra societatii, isi iau in calcul urmatoarele aspecte:
– Impact asupra mediului: acestea incurajeaza produse care sunt insotite de reciclare si economisirea resurselor, permitand astfel cresterea gradului de responsabilitate sociala si contribuind, in acelasi timp, la reducerea costurilor operationale si imbunatatirea sistemul de productie.
– Responsabilitatea fata de cumparatori: Companiile sunt responsabile pentru masuri ce le permit cumparatorilor sa ia decizii informate si cumpararea produselor lor in tara sau la nivel international. De asemenea, companiile trebuie sa respecte legislatia in vigoare privind protectia consumatorilor si siguranta produselor.
– Programe de recunoastere: Companiile ofera programe de recompensare si stimulente pentru a-si motiva cumparatorii sa cumpare produse lor. Acestea includ programe prin care cumparatorii primesc reduceri sau puterea de a achizitiona produsele la un pret redus. Aceste scheme ajuta, de asemenea, la cresterea gradului de loialitate al cumparatorilor si la prevenirea practicilor percepute ca abuzive ale companiilor.
– Comunicare si educatie: Companiile de marketing orientate spre societate comunica si educa cumparatorii despre produsele lor si responsabilitatea sociala a companiei. Acestea includ publicarea manualelor si a informatiilor privind produsele, evenimente industriale, etc., precum si prezenta la evenimente de promovare destinate informarii consumatorilor privind multiple beneficii ale produselor lor.
Pe scurt, companiile de marketing orientate spre societate iau decizii responsabile pentru a-si intelege cumparatorii lor si cerceteaza modul in care produsele lor au un impact asupra societatii, comunicand informatiile astfel incat sa fie cat mai usor accesibile pentru cumparatori. In aceasta viziune, companiile de marketing cred ca responsabilitatea sociala si dezvoltarea pozitiva a cumparatorilor si a mediului, impreuna cu bunastarea publica sunt cele mai bune moduri de a asigura implicit si cresterea vanzarilor.Prin urmare, companiile de marketing orientate spre societate au devenit un element esential al strategiei de marketing in zilele noastre.