Avertisment scris
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Un avertisment scris este un document utilizat pentru a avertiza pe cineva ca actioneaza gresit si ca este vorba de consecinte negative daca nu actioneaza corect. Avertismentele scrise sunt adesea folosite in activitatile academice si de afaceri, in care ele sunt necesare pentru a asigura respectarea regulilor si tratamentul obisnuit al colaboratorilor.
Un avertisment scris trebuie sa fie clar si sa fi scris constient. Acesta trebuie sa implice precipitatii specifice, cum ar fi suspendarea sau anularea unui contract, inclusiv toate consecintele asociate acestor masuri. Avertismentul trebuie sa se bazeze pe o regula clara si de necontestat.
Un avertisment scris trebuie sa fie datomului care a provocat incidentul. Avertismentul este fie cerut pentru a informa un individ ca este necesar sa se schimbe comportamentul sau actiunile sale si sa se conformeze regulilor, fie pentru a se informa ca masurile disciplinare se vor lua daca aceasta comportament/actiune se intampla din nou.
In unele cazuri, un avertisment scris poate fi dat unei persoane care se afla sub ocupatia sau autoritatea ta. Acesta poate fi oferit ca o modalitate de a-si recapata comportamentul adecvat si/sau coordonarea unor obiective. Acesta poate fi, de asemenea, utilizat pentru a-ti defini limita ta profesionala respectiv, cum sa pastrezi profesionalismul in contextele de manifestare si reactii nepotrivite.
Cand se emite un avertisment, trebuie sa se tina cont de contextul in care s-a produs incidentul si trebuie sa se raporteze corect si obiectiv toate datele care au prezis-o. Exista cateva puncte cheie in momentul in care se acorda un avertisment scris: detaliile incidentului, consecintele prevazute si planurile de rezolvare. Avertismentul scris trebuie sa incheie cu un apel catre actiune si sa ofere reglementari pentru a evita alte incidente.