Beneficiar real
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Beneficiarul real (sau beneficiarul final) este persoana pentru care activitatea sau produsele sunt destinate și care se bucură direct de beneficiile lor. Beneficiații reali sunt destinatarii tangibili sau intangibili al produselor sau serviciilor pe care companiile le oferă. O persoană poate fi beneficiar real de produse sau servicii pe care nu le plătește direct. De exemplu, companiile angajează un mediu curat, deci beneficiarul real al serviciului sunt locuitorii acestei zone.
Pe de altă parte, un angajat poate fi o persoană care beneficiază direct de salarii și avantaje financiare oferite de o companie. Pentru angajați, compania este beneficiarul real, întrucât acesta plătește salariul lor și oferă alte avantaje și beneficii. Companiile distribuie de asemenea profitul lor angajaților sub formă de dividende, stock-uri sau alte investiții, iar angajații sunt beneficiarii reali ai acestor investiții.
Beneficiarii reali sunt persoane sau companii care folosesc direct produsele sau beneficiaza de serviciile companiei. Companiile percep restituiri daca beneficiarul real primeste mai mult decat plata. Cu toate acestea, unii creditori opteaza pentru a raporta restituirile ca profituri si nu ca reducere a pretului. Companiile urmaresc diferite obiective cu identificarea beneficiarului real, deoarece informatiile necesare pentru a determina cum se utilizeaza produsele si serviciile sunt importante. Cu cat mai multi beneficiari reali poate determina o companie, cu atat mai multa informatie are despre produsele sale. Acest lucru permite companiei sa ia mai multe decizii bazate pe certitudine.