Care este brandul de tara al romaniei?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Brandul de țară al României este o manifestare a unității și identității sale naționale. Au existat mai multe încercări, din 2002, pentru a se materializa un brand românesc, dar fără succes. O promisiune așteptată de mulți ani a devenit realitate pe 6 Decembrie 2019, când premierul Ludovic Orban a dezvăluit noul brand oficial al României.
În ansamblul său, noul brand românesc este format din trei elemente: logoul, strapeline-ul și moto-ul.
Logoul reprezintă o coroană inspirată din coroana Străveche a României cu simbolul valorii și autorității, în același timp reflectând și proviniența sa românească. Această coroană este înconjurată de o linie circulară care seamănă cu forma țării noastre, majoritatea culorilor oferind un simbol al prieteniei și solidarității.
Strapeline-ul este "România, mândria mea". Acest strapline se concentrează pe unitatea și mândria pe care toți românii le împărtășesc.
Moto-ul, pe care „Ne împlinim potentialul” năzuiește spre un spirit obiectiv și proactiv de dezvoltare și realizare a tuturor proviziilor și potențialului României.
Noul brand ne amintește că România este țara valorilor și a oamenilor care o prețuiesc, și că, împreună, ne putem atinge potențialul.