CopperBegginer
Care este cea mai frecventa defectiune a instalatiei de racire a motorului?
Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
O defectiune comuna la instalatia de racire a motorului este pierderea lichidului de racire (antigel). Acest lucru poate fi incurajat de diverse probleme, cum ar fi elemente deteriorate, duze fisurate, defecte de etansare si probleme de cap de admisie. Aceste defectiuni pot contribui la pierderea lichidului de racire si cauzeaza supraincalzirea motorului, ceea ce poate cauza probleme majore in cazul in care nu este tratat in mod corespunzator.
Pentru a detecta piederea lichidului de racire, atentia trebuie orientata catre nivelul din rezervor, datorita evidentei scadere a acestuia. Verificarea nivelului poate fi efectuata de fiecare data cand motorul este verificat, iar lichidul trebuie sa fie intotdeauna la limita. Daca nivelul este scazut, cauzele trebuie determinate si remediate pentru a evita deteriorarea motorului.
Pierderile de aburi sau particule de antigel de la presiunea antigelului pot semnala si alte cauze ale pierderii lichidului. Aceste pierderi pot fi detectate prin inspectarea furtunurilor, jonctiunilor si altor componente ale circuitului pentru a vedea daca sunt incrassate sau deteriorate. O defectiune frecventa a unora dintre aceste componente este deteriorarea materialului de etansare sau chiar prabusirea lor. In acest caz, se recomanda inlocuirea zonelor afectate si de obicei se pot dubla etansarile pentru a se asigura ca repararea este eficienta.
Un alt defect frecvent apare atunci cand unele piese invecinate se deterioreaza si blocheaza fluxul lichidului de racire. Aceste piese trebuie inspectate si, dupa cum este nevoie, schimbate, inlocuite sau reparate.
Defectiunile instalatiei de racire a motorului pot fi destul de complicate si trebuie tratate cu grija pentru a se asigura ca toate defectele sunt depistate si remediate in mod corespunzator. Pierderile lichidului de racire pot fi usor detectate, dar alte cauze ale pierderii trebuie resetate pentru a se asigura ca instalatia de racire functioneaza corect. Echipamentul corespunzator si abilitatea de a detecta problemele sunt esentiale pentru reparatiile corecte si adecvate ale instalatiei de racire a motorului.