Care este codul argintului?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
?
Codul Argintului sau Codul Eticii de Afaceri este un set de principii si sanctiuni morale care faciliteaza crearea si mentinerea unor raporturi corecte si oneste intre participanti. Conform acestui cod, partile implicate intr-o afacere trebuie sa se pozitioneze corect fata de fiecare alta, sa coopereze si sa se respecte reciproc.
Codul Argintului isi are originile in conceptul cunoscut sub numele de Etica Afacerilor Publice, care s-a format in urma scandalurilor financiare din Statele Unite din anii 1930. Acest cod a fost folosit la nivel international pentru a standardiza si reglementa actiunile de afaceri publice si private pentru a preveni frauda si abuzul.
De-a lungul anilor, principiile Codului Argintului au evoluat. Acest cod se aplica acum tuturor domeniilor afacerilor, de la ridicarea in mod corect si legal a capitalului, pana la responsabilitatea fata de consumatori, angajatii si furnizorii.
Principalele coduri ale Codului Argintului includ egalitatea de tratament pentru toti clientii si responsabilitatea fata de investitori; cuminicarea corecta si clara; confidentialitatea si corectitudinea; evitarea discriminarii; pastrarea integritatii financiare, si responsabilitatea ambientala si sociala.
In general, acest cod standardizeaza activitatile de afaceri si le ofera tuturor partilor implicate asigurari de integritate si de onestitate. Acest cod ii ajuta, de asemenea, pe furnizori si pe consumatori sa se protejeze de orice actiune neetica sau abuziva si ii ajuta pe angajatori sa promoveze o cultura organizationala in care integritatea si respectul fata de ceilalti se manifesta intotdeauna prin actiunile lor.