Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
Cost per Impression (CPI) și Cost per Click (CPC) sunt termeni comun folosiți în marketing online, care definesc modalitatile preferate de a măsura rezultatele campaniilor publicitare.
Cost Per Impression (CPI) face referire la numarul de vizualizari ale unei reclame de pe o anumita platforma media sau site-uri web. Costul este determinat de numarul de vizualizari pe care anuntul publicitar a primit-o si este masurat pentru fiecare impresie in parte.
Cost Per Click (CPC) se refera la costul pentru fiecare click pe care utilizatorii il fac pe reclama publicitara. Daca pillorul face click pe reclama sau ad, acesta va fi taxat. CPC este masurat de numarul de click-uri primite pe reclama si sunt responsabile de atragerea de noi utilizatori pentru produsele sau serviciile speciale. Acest tip de taxa ajuta, de asemenea, in determinarea profitabilitatii unui anunt.
Cel mai important este sa alegeti metoda de masurare corecta pentru ceea ce incearca sa se faca cu publicitatea online. Fie ca este vorba despre Cost Per Impression sau Cost Per Click, indiferent de ceea ce alegeti pentru campania publicitara, rata de succes va fi mai mare daca veti alege acea metoda care se potriveste cel mai bine nevoilor dumneavoastra.