Care este ordinea paşilor de rezolvare a unei obiecţii?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Orice vânzător îşi poate întâmpina obiecţiile clienţilor. Acestea nu trebuie să fie întotdeauna un dezavantaj, deoarece pot fi folosite pentru a câştiga mai multă încredere şi a obţine mai mulţi clienţi. Reuşirea în vânzări depinde în mare măsură de abilităţile tale de a rezolva obiecţiile clienţilor.
În această privinţă, există o serie de paşi pe care trebuie să-i urmezi pentru a rezolva obiecţiile. Aceste paşi sunt:
Pasul 1: Ascultă cu atenţie. Ascultarea atentă a ceea ce au de spus clienţii tăi este unul dintre cele mai importante paşi când vine vorba de rezolvarea unei obiecţii. Dacă nu înţelegi exact obiecţia clienţilor tăi, există o mare şansă ca strângerea de acorduri să fi întârziată.
Pasul 2: Validează obiecţiile. De multe ori, clienţii vor exprima obiecţii în fiecare interacţiune pe care o au cu tine. Validează obiecţiile lor prin a recunoaşte cât de importante sunt pentru ei. Acest lucru ii va face mai deschişi să discute despre acestea.
Pasul 3: Clarifică obiecţia. După ce ai ascultat cu atenţie clienţii tăi, următorul pas este să le clarifici obiecţia. Potrivit cercetărilor, cei mai importanţi clienţi vor răspunde bine la întrebarea clarificatoare foarte precisă, plasată şi inclusivă.
Pasul 4: Discută despre opţiuni. Odată ce ai aflat obiecţia principală, următorul tău pas trebuie să fie discutarea a ceea ce se poate face pentru a se rezolva această problemă. De asemenea, discută cu clientul despre orice opţiuni suplimentare pe care le-ai putea oferi pentru a-i ajuta să se simtă mai bine.
Pasul 5: Finalizează. Apoi, următorul pas este să închei această conversaţie. Fă răspunsurile clare şi concise, şi asigură-te că ai auzit toate întrebările şi obiecţiile lor. Oferă încredere în alegerea (orice alegere) pe care au făcut-o bazându-se pe obiectivele lor şi cât de multe informaţii au primit din partea ta.
Paşii descrişi mai sus vor fi uneltele tale principale când vine vorba de rezolvarea obiecţiilor clienţilor. Goleşte-ţi mintea de negativitate şi convinge-te că poţi face faţă oricăror obiecţii. Odată ce înveţi să reacţionezi rapid, vei fi capabil să înţelegi istoria şi situaţia clienţilor tăi, să creezi soluţii personalizate şi să obţii mai mulţi clienţi.