CopperTeacher
Care este relatia dintre competente si obiective operationale?
Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
Relația dintre competente și obiective operaționale este una evidentă. Obiectivele operaționale sunt chestiuni pe care unei companii îi place să le atingă, precum un număr de vânzări sau profit, iar competențele sunt abilitățile necesare pentru a atinge aceste obiective operaționale. Aceste abilități pot fi de natură tehnică, cum ar fi problema rezolvării, sau pot fi mai generale, cum ar fi comunicarea eficientă cu publicurile țintă.
Pentru ca un angajat să poată contribui la îndeplinirea obiectivelor operaționale, trebuie să dețină anumite abilități specifice. Competențele pot fi învățate și acumulate în timp, fie prin pregătire și instruire profesională, fie prin experiență. De exemplu, un programator poate avea nevoie de competențe în domeniul programării pentru a contribui la crearea unei baze de date operaționale, în vreme ce un vânzător poate avea nevoie de competențe de comunicare și negociere pentru a atinge obiectivele privind vânzările.
Acest lucru sugerează că, pentru a ajunge la obiective operaționale, angajații trebuie să demonstreze că dețin competențele necesare. De asemenea, subliniază importanța de a oferi și oportunități de educare și dezvoltare pentru angajați, astfel încât aceștia să poată asimila și dezvolta abilitățile necesare pentru a contribui la îndeplinirea obiectivelor operaționale. Fără aceste competențe, niciun angajat nu va fi capabil să atingă obiective operaționale.