Care este salariul unui operator call center?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Un operator call center este un angajat care lucreaza in interiorul sau langa o companie, folosind centrul de call-uri pentru a răspunde la apelurile clienților și pentru a le oferi informații despre produse și servicii. Acest post presupune în general executarea muncii pe ture pe scurte sau medii, comunicând direct cu clienții folosind telefonul.
Un operator call center, de regulă, ridică un salariu de la 18.000$ pe an, până spre 40.000$ realizat prin obtinerea primei, bonusurilor și majorării salariale. Bineînțeles că salariul depinde de tipul centrului de call-uri pentru care lucrează și de pregătirea și experiența angajatului.
Angajații cu mai puțină experiență în call center primesc salarii mai mici. Acestea sunt de obicei egale cu salariul de bază, în concordanță cu pregătirea și experiența angajatului. Pentru angajații cu o experiență mai mare în call center, salariul de bază poate fi mai mare și pot primi bonusuri, majorări salariale și alte avantaje financiare.
Angajații profesionași în call center pot primi avansări profesionale și/sau bonusuri mai mari și majorări salariale. De asemenea, pot obține și alte beneficii precum împrumuturi fără dobândă, plăți în avans și alte reduceri.
Un job în call center reprezintă o modalitate excelentă ca să intrați în câmpul muncii, datorită oportunităților de a câștiga un salariu bun și de a dezvolta abilități precum: comunicarea, capacitatea de a rezolva probleme și managementul timpului.