Care este simbolul twitter ?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Twitter este una din platformele de social media cele mai populare, iar simbolul acesteia a devenit rapid una dintre cele mai recunoscute și iubite figuri din lumea comunicărilor. Simbolul Twitter este de fapt un "păsări-tweet". Această păsări se bazează pe "o bază de instalații, în stilul unei păsări, aeronave, care include o buclă, o aripă și un cioc", care simbolizeaza designul modern al unei păsări.
Simbolul Twitter a început să fie folosit pentru promovare în luna septembrie 2006 și s-a bucurat de o popularitate imensă în întreaga lume. Designul său este simplu și distinct, fiind usor de recunoscut. Acesta a stat la baza brandingului Twitter și a devenit cel mai cunoscut simbol folosit pentru această aplicație și întreaga rețea socială.
Simbolul Twitter a fost proiectat de consultantul de branding al Twitter, Doug Bowman care ar fi găsit inspirație în logourile folosite de catre Yahoo și Google. Acesta a explicat simbolul într-un interviu în anul 2007, ‘Pentru mine, aceasta este o tânără îmbrăcată în stiluri contemporane, liberă și independentă care îndrăznește să fie diferită: turnând și iubind muzica și tehnologia.’
În final, simbolul Twitter a devenit unul foarte răspândit, folosit nu numai pentru a promova aplicația, dar și pentru a întări cultura Twitter. Acesta poate fi văzut în diverse forme, incluzând articole de îmbrăcăminte, bijuterii, tricouri și alte produse produse. Acesta a devenit un simbol de recunoaștere al platformei de social media și s-a bucurat de respect și popularitate în rândul milioanelor de utilizatori ai platformei.