Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
Turatia normala la relanti reprezinta numarul de rotatii pe care motorul unui autovehicul sau alte echipamente cu o motoritate vor atinge in mod normal atunci cand este pornit la relanti fara a fi operat cu sarcina. Turatia normala la relanti usureaza in general intre 600 si 1000 de rotatii pe minut si poate depinde de mai multi factori, inclusiv tipul uleiului, gradul de uzura a motorului sau combustibilul din amestecul care il alimenteaza. Acesta din urma se poate schimba in functie de conditiile de temperatura, aplicarea unor materiale mai fine din gama de sudura, ajustarea injectoarelor, sau utilizarea unui tip incorect de filtru de aer/ulei/combustibil. De aceea, o turatie prea mare la relanti poate indica faptul ca motorul trebuie ajustat. Pentru o functionare optima, atat turatia motorului la relanti, cat si presiunea de combustibil ar trebui sa fie la nivelul specificat de producatorul autovehicului/echipamentului. Din cauza aceasta, inainte de a lua un vehicul sau echipament pe care il intampinati probleme mecanice, ati putea dori sa consultati un mecanic auto sau specialist in echipament ADR pentru a face o inspectie in profunzime si a afla turatia normala la relanti.