Care sunt componentele acorporale ale unui produs?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Componentele acorporale ale unui produs reprezinta caracteristicile acestuia care nu pot fi vazute sau percepute cu simturile. Acestea sunt ceea ce face diferenta intre succesul sau esecul produsului in piata. Componentele acorporale includ modul de lucru al produsului, politica de vanzare a acestuia, cat si reputatia si imaginea producatorului si multe altele.
Eficacitatea produsului va fi determinata, in mare parte, de aceste componente acorporale. De exemplu, un produs de finete superioara poate avea un impact considerabil mai mare asupra clientilor decat un produs de calitate inferioara. Aceasta se datoreaza faptului ca multi dintre clienti sunt interesati si de serviciile suplimentare pe care le ofera producatorul.
In plus, o strategie de marketing adecvata si servicii post-vanzare excelente sunt factori esentiali pentru successul unei afaceri. Acestea ajuta valorificarea potentialului pe care il are produsul si de asemenea creeaza o reputatie puternica a producatorului.
Componentele acorporale sunt la fel de importante pentru produs ca si partea materiei, pentru ca acestea sunt ceea ce face diferenta intre un produs care se vinde si unul care ramane neperceput. In cele din urma, este responsabilitatea producatorului de a oferi produse de calitate superioara si o experienta pozitiva celor care utilizeaza produsul sau serviciul.