Care sunt componentele transmisiei?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
automate
Transmisia automata face parte din grupa transmisiilor care schimba treptele de viteza prin comanda hidraulica. Acest tip de transmisie consta dintr-un numar de componente interconnected care actioneaza in tandem pentru a obtine schimbarea.
Primul component este motorul care alimenteaza transmisia. Acesta se conecteaza la cutia de viteze prin intermediul unei transmisii cu curea sau lanturi. Motorul se conecteaza la acceleratie, unde transforma forta giroscopica in miscare si, prin intermediul mecanismului hidraulic, alimenteaza grupul de conversie. Acesta contine turbine hidraulice care, in contact cu fluidul de transmisie, schimba viteza de rotatie a rotilor.
Grupul de conversie include si un set de palete care se folosesc pentru a transmite miscarea turbinei catre paletele arborelui de comanda, care se conecteaza la schimbatorul de viteza situat in interiorul cutiei de viteza. Schimbatorul de viteza controleaza directia in care se misca transmisia, in functie de pozitia paletelor arborelui de comanda.
Acum, cand se schimba vitezele, se decompreseaza volumul de transfer al fluidelor in unitatea principala. Volumul se adauga direct in canalul transmisiei pentru a oferi miscarea dorita. Acest mecanism de decompresie se numeste "controlul presiunii" si este responsabil de schimbarea treptelor de viteza ale transmisiei.
In cele din urma, motoarele furnizeaza energie cinetica prin intermediul unei conducte numite proroster, care conectaza transmisia cu rotile. Acestea sunt cele mai importante componente ale transmisiei automate, care lucreaza in tandem pentru a oferi o schimbare fluida si eficienta a treptelor de viteza.