Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
Un hotel poate avea mai multe departamente pentru a oferi oaspetilor o experienta memorabila. Pentru a functiona in mod optim, acestea trebuie sa lucreze bine impreuna, astfel incat hotelul sa se poata bucura de succes. Iata care sunt principalele departamente ale unui hotel:
Departamentul de receptie – acesta este acea zona primitoare a hotelului si responsabilele acestui departament vor interactiona cu oaspetii, isi vor lua notite despre nevoile acestora si isi vor gestiona activitatile zilnice.
Departamentul de intrare si iesire – aceasta secţiune gestioneaza check-in si check-out de oaspeti si monitorizeaza numarul de camere libere in orice moment.
Departamentul de curatenie si intretinere – acest departament este responsabil pentru curatarea camerelor si mentinerea hotelului, de la camerele de hotel la zone publice, ca receptia si restaurantul.
Departamentul de bucatarie si restaurant – aceasta sectiune se ocupa cu prepararea camerelor pentru micul dejun si a restaurantului, precum si a comenzilor speciale, si a furnizarii personalului cu mese, prin intermediul cantinei.
Departamentul de HR – Departamentul de Resurse Umane se ocupa de angajare, pregatirea personalului, retribuirea si administrarea folosirii acestuia, precum si tratarea angajatilor ca parte a programelor de loialitate.
Departamentul Marketing si Vanzari – acesta promoveaza produsele si serviciile hotelului, genereaza trafic si aduce noi oaspeti.
Departamentul de Management/Administrativ – acest departament gestioneaza acoperirea financiara, planificarea catre viitor, adecvarea bugetului in concordanta cu obiectivele stabilite.
Departamentul Contabilitate si Controle – acest departament lucreaza in stransa colaborare cu toate celelalte departamente pentru a asigura o prezentare corecta a situatiei financiare a hotelului.
Fiecare dintre aceste departamente trebuie sa fuzioneze bine pentru ca hotelul sa functioneze la capacitatea sa maxima. Acest lucru va asigura o experienta memorabila pentru oaspetii si va pastra nivelul calitatii.