CopperTeacher
Care sunt diferențele dintre marketingul serviciilor educaționale și marketingul educațional?
Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
Marketingul serviciilor educationale si marketingul educational sunt de obicei utilizate in mod echivoc pentru a se referi la doua concepte diferite. Cu toate acestea, marketingul serviciilor educationale si marketingul educational au cateva diferente cheie care separa conceptele.
Prima diferenta importanta este ca marketingul serviciilor educationale incearca sa atraga in mod activ interesul si increderea publicului pentru obtinerea si comercializarea produselor si serviciilor educationale, astfel incat acestia sa poata lua decizii de cumparare bazate pe informatii si cunostinte. Pe de alta parte, marketingul educational se concentreaza pe educarea si informarea publicului despre produse si servicii educationale si pe imbunatatirea abilitatilor si cunostintelor acestuia despre marketare.
Academicienii afirma ca obiectivele de marketing ale serviciilor educationale se concentreaza pe crearea de noi clienti, lanturi de informatii si au in vedere obtinerea de profit. De asemenea, succesul programelor de marketing al serviciilor educationale depinde, in mare masura, de nevoia de servicii educationale ale publicului tinta.
Obiectivele de marketing educational, in schimb, creeaza oportunitati, educa si ofera publicului tinta informatii si consiliere pentru a-si dezvolta deprinderi de marketing si competente necesare pentru obtinerea beneficiilor. El se concentreaza, de asemenea, pe oferirea de informatii referitoare la dosarul academic si serviciile oferite, in vederea oferirii de suport si asistenta publicului tinta.
In concluzie, elementele cheie care diferentiaza marketingul serviciilor educationale de marketingul educational sunt orientarea catre cumparare folosita in marketingul serviciilor educationale, in timp ce marketingul educational se concentreaza pe educarea si informarea publicului tinta.