Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
de marketing
In secolul 21, marketingul este esential pentru a face fata concurentei. Peste tot in economie se intampla schimbari si companiile trebuie sa faca eforturi constante pentru a fi una dintre liderii pietei. Pentru a realiza acest lucru, ei trebuie sa inteleaga si sa aplice etapele clasice ale actiunii de marketing. Aceste etape sunt cunoscute ca fiind “cei patru Ps”: produsul, pretul, plasarea si promovarea. Aceste patru pasi formeaza piata de marketing si ofera o dieta pentru companiile care pot selecta si specifica elementele pentru a satisface un grup tinta selectat.
Primul pas in actiunea de marketing este procesul de cercetare si dezvoltare, prin care compania cauta sa determine ce produs sau serviciu ar putea fi furnizat consumatorului. Pe baza acestor cercetari, compania dezvolta produsul si ofera o lista de caracteristici pentru el. Acesta este primul element care trebuie adaptat si care poate fi de obicei identificat cu o marca speciala sau cu un logo specific.
Acesta este al doilea element esential in actiunea de marketing. Acesta determina cat financiar trebuie sa platesti pentru a cumpara un produs sau un serviciu. Crearea pretului este un lucru foarte important, deoarece trebuie sa fie competitiv si sa fie durabil pentru a oferi un castig pe termen lung. Exista mai multe modalitati de a stabileste pretul – de la tarife standard, vanzari promotionale, discouneti si ofere starter. Compania trebuie sa aleaga cea mai buna optiune pentru a ramane competitiva.
Plasarea produsului in piata este, de asemenea, foarte importanta. Aceasta presupune modul in care se face disponibi produsului si in ce contexte poate fi accesat acesta. Exista variate moduri in care consumatorul poate cumpara un produs: online sau offline, direct sau indirect, telefonic sau prin reteaua de distributie a companiei. Actiunile de plasare trebuie sa asigure ca produsul sau serviciul sa fie disponibil, usor de gasit si cumparat pentru consamatori.
Publicitatea si promovarea sunt elemente printre cele mai importante din actiunea de marketing. Acestea implica crearea unui mesaj pentru produsele sau serviciile companiei si de asemenea, alegerea canalelor potrivite pentru a transmite acestea. Aceasta poate include anunturi online si offline, social media, anunturi tv, marketing mobil si alte modalitati de a-i ajunge in mod eficace la consumatorii potentiali.
Incele ansamblul etapelor actiunii de marketing este esential pentru a reusi in orice afacere. Atuurile competitive ale oricarui produs sau serviciu se sifoneaza din capacitatea de a implementa in mod eficace fiecare dintre elementele “celor patru Ps” de mai sus.