Care sunt metodele de rezolvare a obiectiilor?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Obiectiile sunt majoritatea nemultumirilor pe care prospectii le adreseaza unei organizatii de vanzari in faza de negociere si ofera consultantilor si vanzatorilor o provocare. Pentru a reusi in procesul de vanzari, vanzatorii trebuie sa accepte aceste provocari si sa le abordeze cu maestrie, inlocuind obiectiile potentialilor clienti cu argumente solide pentru a-i convinge ca produsul sau serviciul oferit este bun.
Iata mai jos cateva metode de rezolvare a obiectiilor, folosite de multi vanzatori profesionisti:
Acorda o atentie sporita fiecarei obiectii individuale. Multi vanzatori nu-si permit sa ignore obiectiile si reactioneaza rapid fara sa le gandeasca in profunzime. Asigura-te ca luati importanta fiecarei obiectii si abordati fiecare nemultumire cu gratie.
Gaseste punctele comune dintre obiectiile si nevoia prospectilor. Toata lumea isi doreste sa se simta inteles in momentul in care ii faci o oferta. Acorda atentie obiectiilor si cauta punctele comune intre nevoile sale si caracteristicile produsului tau.
Ofera solutii simple si oneste. Cand apar obiectii, obiceiul tau trebuie sa fie sa oferi solutii simple si oneste. Cele mai bune solutii sunt acelea care rezolva obiectia si careii luati in considerare si nevoile clientilor tai.
Demonstreaza ca intelegi obiectia. Ascultati obiectia si intelegeti-o. Odata ce intelegi obiectia, foloseste empatia pentru a o aborda si ajuta la rezolvarea ei.
Afirmati-va respectul fata de prospect. Orice obiectie trebuie tratata cu respect si intelegere, fara sa va recuceti. Demonstati-va respectul fata de prospect si pozitionati-va ca partener de discutie si nu ca inamic.
Fii sincer despre produsul tau. A fi sincer despre produsele tale si despre beneficiile lor te poate ajuta sa devii mai convingator. Oricare ar fi obiectia clientului, fii sincer si deschis in privinta modului in care produsul tau o poate rezolva.
Transforma obiectia in oportunitate. Obiectiile pot ascunde oportunitati de vanzari esentiale daca sunt abordate corect. Transforma obiectiile clientului in oportunitati pentru a profita la maximum de vanzari.
Comunica in stilul pe care-l iubeste clientul. Daca stii cum isi exprima clientul obiectiile, poti schimba modul tau de comunicare astfel incat sa fii mai convingator si sa ameliorezi experienta de negociere.
Acestea sunt cateva tehnici de rezolvare a obiectiilor pe care consultantii si vanzatorii le pot folosi pentru a se asigura ca i-au inteles pe clientii lor si ca au oferit cele mai bune solutii pentru produsele lor. Acestea nu garanteaza rezultatul negocierii dar asigura o experienta mai buna si mai convingatoare pentru client.