Care sunt modurile personale si nepersonale?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
de a conduce
Un stil de leadership este un mod de a crea un succes de durata al unei organizatii prin obtinerea colaborarii unei echipe angajate. Exista multe si variate stiluri si abordari, atat personale, cat si nepersonale, pe care un conducator trebuie sa le ia in considerare intr-o organizatie.
Stilurile personale de leadership se concentreaza pe relatiile dintre conducator si persoanele conduse. Acestea incearca sa maximizeze increderea si comunicarea, ceea ce poate, in cele din urma, sa creeze o echipa mai unita si capabila sa duca lucrurile la bun sfarsit. Unii dintre aceste stiluri de leadership personale includ:
Leadershipul de Coaching – Evedentiat pentru a ajuta pe angajati sa aiba performante mai bune. Un conducator se concentreaza pe intarirea si incurajarea abilitatilor si competentelor angajatului pentru a-l ajuta sa-si atinga obiectivele.
Leadershipul Transformational – Un lider care emite un exemplu atotcuprinzator, incurajand angajatii sa se asocieze cu acesta si sa se ocupe de responsabilitatea si eforturile personale.
Leadershipul Participativ – O metoda in care un conductor impartaseste mai mult decat controlul angajatilor. El sau ea le ofera sansa de a contribui la procesul de luare a deciziei si de a le da propria lor voce in procesul de invatare si de dezvoltare.
Stilurile nepersonale de leadership vizeaza in principal obiectivul si directia organizatiei si au in vedere supervizarea operatiunilor zilnice. Acestea pot fi foarte eficiente pentru a tine o organizatie pe drumul corect. Unele dintre aceste stiluri de leadership nepersonale includ:
Leadershipul de Directie – Un lider se concentreaza pe atingerea obiectivelor prin stabilirea clara a sarcinilor angajatilor. Acest lucru ii incurajeaza pe acestia sa se raporteze si sa lucreze mai eficient pentru atingerea unui obiectiv.
Leadershipul Situational – Acest stil are drept scop ajutarea angajatilor sa se adapteze efectiv la situatii diferite atunci cand se intalnesc. Un lider acorda atentie cincia desigur, tinand cont de nevoile angajatilor individuali si a obiectivelor mai mari ale organizatiei.
Leadershipul de Autoritate – Acest stil de leadership impiedica subalternii sa se apropie prea mult de lideri, stimuland respectul fata de regulile si responsabilitatile conducerii.
Fie ca se opteaza pentru un stil de leadership personal sau nepersonal, un conducator trebuie sa se asigure ca aceasta este potrivita pentru angajatii si obiectivele organizationalealn. Un stil care este bine gandit, cercetat si implementat, poate fi cea mai buna cale de a avea o echipa productiva, de succes.