CopperTeacher
Care sunt pasii pentru obtinerea semnaturii electronice?
Distribuie
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce considerați că această întrebare ar trebui raportată.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest răspuns ar trebui raportat.
Vă rugăm să explicați pe scurt de ce credeți că acest utilizator ar trebui raportat.
Semnatura electronica este un proces complicat care se foloseste pentru a verifica autenticitatea informatiilor oferite online si conformitatea cu legile in vigoare. Semnaturile electronice se regasesc in formate variate si pot fi folosite pentru autentificarea documentelor precum contracte, transfere, permise etc. Aflarea catorva informatii despre pasii necesari pentru obtinerea semnaturii electronice poate fi foarte util pentru persoanele care au nevoie de astfel de documente.
Primul pas pentru obtinerea unei semnaturi electronice este de a obtine un certificat de criptare. Acesta este un document emis de catre o autoritate autorizata si certifica autenticitatea autorului semnaturii si faptul ca el nu a fost modificat. De asemenea, certificatul de criptare este folosit pentru a oferi autorizarea necesara in formulare digitale sau documente.
Dupa ce se obtine certificatul de criptare, urmatorul pas este configurarea softului specializat pentru semnaturi electronice. Acesta va transpune criptarea legala a semnaturii pe documentul vizat.
In cazul in care trebuie sa semnezi un document, a doua etapa consta in aplicarea semnaturii electronice pe acel document. Documentul va trebui conectat la aplicatia cu care este compatibil si tu vei trebui sa completezi campurile cerute de softul de semnatura.
Dupa ce acest lucru s-a intamplat, semnatura va fi validata prin procesarea digitala. Aceasta ar trebui sa fie urmata de un cod de verificare sau chiar un link pentru a verifica autenticitatea semnaturii.
In final, documentul semnat electronic trebuie sa fie trimis prin email sau mesagerie online. Odata primit, acesta poate fi validat, iar acest lucru va incheia procedura de semnare electronica.
Pe langa toate acestea, trebuie sa te asiguri ca te confrunti cu un furnizor de incredere, certificat si cu elicenta necesara pentru a oferi semnaturile electronice legale. Acest lucru te va ajuta sa eviti complicatiile care ar putea sa apara in cazul unei semnaturi electronice neautentice.