Care sunt principiile managementului calitatii?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Managementul calitatii este un concept si o filosofie care prevede promovarea culturii calitatii la nivelul intregii organizatii. In ultimii ani, managementul calitatii a devenit o baza comuna pentru intreprinderi de toate dimensiunile si industry-urile. Acesta are ca rol de imbunatatire a calitatii produselor si a serviciilor, implicate in cresterea avantajului competitiv al companiei.
Principiile managementului calitatii includ urmatoarele:
Clientul – Clientul este persoana sau compania care acorda sprijin pentru ameliorarea calitatii produselor si serviciilor. Compania trebuie sa se concentreze pe satisfactia clientului, care reprezinta principala prioritate.
Procesele – Compania trebuie sa se concentreze asupra fluxului de lucru si asupra fluxului de date, precum si asupra managementului proceselor corect si eficient.
Valorificarea resurselor – Compania trebuie sa recunoasca valoarea resurselor si sa le exploateze la maxim. De asemenea, managementul calitatii prevede inovatia si progresul din produse si servicii si o imbunatatire continua a performantei si a metodelor de lucru.
Abordarea sistemica – Gestionarea situatiilor din punct de vedere global si influenta lor reciproc trebuie sa fie luate in considerare . Managementul calitatii are un impact asupra intregii organizatii si abordarea sistemica se focuseaza asupra relatiilor existente intre partile implicate.
Participarea echipei – Managementul calitatii necesita colaborarea si participarea tuturor membrilor din organizatie pentru a crea o cultura care sa ajute la adoptarea managementului calitatii si sa fie receptiva la feedback-ul clientilor.
Constructie de baze statistica – Managementul calitatii trebuie sa se bazeze pe date si informatii de calitate, care sa permita adaptarea produselor si serviciilor la cerintele individuale ale clientilor.
Ameliorarea continua – Companiile trebuie sa se angajeze in activitati dedicate ameliorarii continue a calitatii produselor si serviciilor lor. Acest lucru implica prevenirea in locul detectarii si corectarii defectelor, si monitorizarea tendintelor clientilor si a cerintelor dinamice ale pietei.