Care sunt vitezele maxime admise pentru subcategoria de autovehicule c?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Vitezele maxime admise pentru autovehiculele din subcategoria C sunt stabilite in principal de legislatia fiecarui stat membru al Uniunii Europene. Aceste viteze maxime sunt generalmente destinate autovehiculelor puse in circulatie sau stocate in trafic pe drumurile publice din tarile respective.
In Marea Britanie, viteza maxima admisa pentru subcategoria de autovehicule C (care cuprinde camioane si camionete cu o masa totala mai mare de 3.5 Tone) este de 60 mph (97 km/h) pe drumurile nationale si autostrazi. Pe drumurile locale si distributoarele de benzina, aceasta este limitata la 40 mph (64 km/h).
In Germania, viteza maxima admisa pentru subcategoria de autovehicule C este limitata la 100 km/h pe autostrazi si 80 km/h pe drumuri regulate. Pe drumurile locale sau distributoarelor de benzina, viteza maxima admisa este de 50 km/h.
In Franta, viteza maxima admisa pentru subcategoria de autovehicule C este regulata la 110 km/h pe autostrazi si 90 km/h pe drumuri regulate. Pe drumurile locale sau distributoarelor de benzina, viteza maxima admisa este de 50 km/h.
In general, legislatia europeana si statele membre au fixingat vitezele maxime admise pentru subcategoria de autovehicule C in vederea limitarii si controlarii traficului rutier. Aceste viteze maxime variaza de la o tara la alta in functie de infrastructura rutiera existenta si cotele de trafic. Toate aceste viteze maxime regulate sunt supuse schimbarii si pot fi modificate in functie de conditiile de circulatie. Orice conducator auto trebuie sa tina cont de aceste viteze maxime si sa respecte legislatia locala in vigoare.