Model cerere transfer la alt loc de munca
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Veniturile financiare din ce în ce mai scăzute, stresul din mediul de lucru și dorința de a se schimba sunt doar câteva motive pentru care mulți dintre noi ar putea fi tentați să facă un transfer la un alt loc de muncă. Înainte de a vă angaja într-o nouă muncă, trebuie să vă adresați angajatorului cu o scrisoare de transfer care să conțină informațiile dvs. de contact și motivația în detaliu pentru care doriți să părăsiți locul dvs. curent de muncă.
Pentru a face o cerere de transfer eficientă, puteți urma câțiva pași simpli.
Înainte de a aborda orice altceva legat de transfer, ar trebui să abordați angajatorul despre acest subiect. Înainte de a începe să scrieți sau trimiteți orice, discutați cu superiorul dvs. despre posibilitatea de a vă transfera, explicându-i motivele de detaliu pentru care doriți o schimbare. Această discuție îi poate oferi superiorului dvs. ocazia de a-și îndeplini datoria de a vă consilia.
După ce v-ați asigurat că ați inițiat contactul, puteți să redactați o cerere de transfer. Acesta ar trebui să fie scris corespunzător și să conțină toate informațiile necesare. Includeți informații despre motivul transferului și când ați dori să începeți noua poziție.
Ar trebui să explicați în detaliu motivația transferului și trebuie să includeți toate informațiile necesare pentru a vă asigura că cererea dvs. este asumată. Dacă vă mutați pentru a vă îmbunătăți calificările sau pentru a vă îmbunătăți abilitățile, ar trebui să menționați acest lucru în cerere.
Uneori, angajatorii prezintă o opoziție la transferurile angajaților lor, chiar dacă cazul lor este motivat. Uneori este posibil ca angajatorul să fie suparat din cauza eforturilor suplimentare care ar putea fi necesare pentru a acoperi locul vacant și a califica și instrui un nou angajat. Din acest motiv, ar trebui să țineți cont de această opoziție posibilă și să prezentați cererea dvs. într-o manieră profesională și curtoază.
Vă sfătuim să vă asumați responsabilitatea pentru a vă urmări interesele și să vă adresați angajatorului cu detalii și informații specifice pentru cererile de transfer. Nu fiți nevoiți să așteptați „permisiunea” pentru a face un pas important în viața dvs. profesională. Cu toate acestea, este important să nu vă grăbiți prea mult și să așteptați reacția angajatorului după ce ați prezentat complet cererea dvs. de transfer.