Model de reclamatie la un produs
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Reclamatiile produselor reprezinta un mod important de a rezolva orice problema intampinata in fiecare zi. Daca aveti tulburari in legatura cu niste produse sau servicii pe care le-ati cumparat, este esential sa le semnalati furnizorului, prin intermediul depunerii unei reclamatii.
Acest model de reclamatie la un produs se refera la situatiile in care achizitionati un anumit produs de la un furnizor fara a fi la cheie. De obicei, reclamatiile se refera la produse proaspete din magazine, produsele alimentare, produsele IT si electronice, produsele service si cosmetice etc. Daca dumneavoastra considerati ca produsul sau serviciile oferite nu sunt conforme cu recomandarile indicate in contract, sau daca nu corespund asteptarilor, puteti folosi acest model pentru a solicita returnarea produselor sau compensatiile aferente.
Aceasta reclamatie trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:
Datele dumneavoastra de contact: nume, adresa de domiciliu, adresa de email si numar de telefon
Descrierea produselor sau a serviciilor: cate produse sau servicii aveti si cum sunt calificate?
Data si locul achizitiei: cumparati produsele sau serviciile online sau in magazie, unde au fost cumparate?
Asteptarile dumneavoastra: in ce mod considerati ca produsul sau serviciul dumneavoastra a fost neconform cu recomandarile specifice ale contractului?
Concluziile: ce compensatii doriti (returnarea produselor sau pretul achizitiei) si motivul pentru aceasta solicitare?
Cu ajutorul acestui model de reclamatie, puteti transmite un avertisment serios furnizorului cu privire la neconformitatea produsului sau serviciului. Acest model prevede, de asemenea, clarificarea responsabilitatii dumneavoastra in calitate de cumparator si precizari privind solicitarile acestuia.
Aceasta ultimeaza politica si practica furnizorului si va dreptul de a reclama acesta. Urmarea reclamatiei este ca furnizorul sa ia masuri corespunzatoare pentru rezolvarea problemelor.