Precizați care sunt etapele procesului de vânzare pentru produsele de asigurare:?
Share
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Vanzarea produselor de asigurare implica parcurgerea a mai multor etape. Acestea sunt importante pentru ca procesul sa se desfasoare cu succes si pentru ca clientul sa se simta confortabil cand face o alegere.
Etapa 1: Recunoasterea si intelegerea nevoilor clientului
Aceasta este cea mai importanta etapa si se refera la identificarea nevoilor clientului si explicarea lor pe intelesul acestuia. Un bun consilier in asigurari va incepe prin a-i face clientului intrebari pentru a-i intelege nevoile si a-i recomanda cele mai bune produse in conformitate cu profilul sau.
Etapa 2: Ofertarea produselor
Atunci cand au fost indentificate si au fost intelese nevoile clientului, puteti incepe sa-i oferiti produsele pe care le aveti. Un consilier trebuie sa vorbeasca cu clientul si sa ii ofere informatii si sfaturi despre produse si cum acestea se potrivesc cel mai bine nevoilor sale.
Etapa 3: Negocierea
In aceasta etapa consilierul si clientul vor negocia pretul si termenii contractului, astfel incat clientul sa primeasca cea mai buna oferta. Negocierea poate fi dificila caci ambii parti vor trebui sa fie de acord cu termenii acordului inainte ca acesta sa se incheie.
Etapa 4: Incheierea contractului
Atunci cand toate detaliile sunt stabilite, partea care vinde insamanteaza contractul si il poate prezenta clientului pentru a fi semnat. Acest lucru este important pentru ca contractul sa fie legal si sa poata fi actionat in cazul in care clientii nu isi respecta promisiunile.
Etapa 5: Post-vanzare
Odata ce contractul a fost incheiat, este important ca ambii parti sa lucreze impreuna pentru ca produsul sa fie livrat in mod corect. Consilierul trebuie sa monitorizeze produsele pentru a se asigura ca sunt livrati in mod corect si ca clientul este multumit. El trebuie, de asemenea, sa fie disponibil pentru a raspunde la intrebari si sa furnizeze suport pentru produsele pe care le vande.