Reclamatie itm
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Un reclamatie ITM reprezinta o actiune intreprinsa de catre o persoana in vederea producerii unor reflexii pe plan legal in cazul in care aceasta persoana considera ca a fost victima unei abuzuri de catre managementul unei companii, a unei organizatii sau chiar a unei persoane individuale. O reclamatie ITM poate fi depusa atunci cand angajatorul nu respecta angajamentele sale fata de angajat sau daca exista nerespectarea legislatiei la locul de munca.
In cazul in care o persoana doreste sa depuna o reclamatie ITM, aceasta trebuie sa adune toate informatiille relevante si sa descoperite toate infractiunile la care poate recurge in vederea documentarii cauzei si in vederea constituirii unui dosar de reclamatii. Este recomandat sa se sesizeze si alte persoane sau organizatii, precum mediatori profesionisti, consilieri legali sau alte persoane similare pentru a oferi mai multa putere cauzei.
In unele cazuri, reclamatia ITM poate fi solutie benefica pentru ambele parti. Daca propunerea de rezolvare a cazului este acceptata de chematele in instanta, poate exista posibilitatea de a gasi o modalitate de a avea dovediri si documente care sa si mentina angajatorul responsabil si sa duca la repararea prejudiciului.
O data ce a fost depusa o cerere cu adevarat, instanta va decide daca este necesar acordarea unei prezumptiuni de vinovatie si va dispune construirea unui dosar cu toate probele si informatii relevante. In cazul in care reclamatia ITM este considereda fondata, ea va fi urmata de adeverinta de comunicare si, uneori, chiar de amenda financiara impusa angajatorului sau chiar organizatiei.
Indiferent ce decizie ia instanta in urma cererii, ea trebuie respectata si remediul trebuie aplicat de entitatea responsabila pentru a se rezolva disputele. Este recomandat ca persoanele care au fost dezavantajate sau abuzrate sa faca totul in voc sa se asigure ca au drepturile lor protejate si ca hotararile luate sunt intreprinse in mod corect si legal.