Care sunt valorile unei companii?
Înscrieți-vă la întrebările noastre sociale și Motorul de răspunsuri pentru a pune întrebări Inteligentei Artificiale, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Conectați-vă la motorul nostru de întrebări și răspunsuri sociale pentru a pune întrebări, a răspunde la întrebările oamenilor și a intra în legătură cu alte persoane.
Ti-ai uitat parola? Te rugam sa introduci adresa ta de email. Veți primi un link și veți crea o nouă parolă prin e-mail.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Please briefly explain why you feel this answer should be reported.
Please briefly explain why you feel this user should be reported.
Valorile unei companii reprezinta crezul si principiile carora acestea li se angajeaza sa le urmeze in activitatea sa. Acestea definesc modul in care se conduce negociul, in timp ce randamentul si profitul servesc ca obiective business, ele sunt modul in care proprietarii, angajatii si clientii se conduc in interiorul si exteriorul companiei.
Valorile unei companii trebuie sa fie definitive si neechivoc, furnizand o context legat de activitatile de zi cu zi. Ele sunt subtile si pot fi limitate la cateva cuvinte – cum ar fi acela de bun simt, asumare, pasiune sau incredere – sau chiar mai larg, oferind exemple sau chiar documente de certificare. Cat de profund injunghii valorile companiei trebuie sa fie discutat in cadrul intregii organizatii, si nu doar trebuie sa fie transmise pana la angajatii cel mai mici nivel.
Exemple ale valorilor unei companii ar putea include:
Valorile unei companii influenteaza toate aspectele business-ului, cum ar fi modul in care compania comunica cu clientii sai, la modul in care abordeaza acestia problemele cu care se confrunta. Ele influenteaza comportamentul angajatilor la locul de munca, la fel si livrarea produselor si serviciilor.
De aceea, este important ca o companie sa defineasca clar, intr-un mod cu oamenii, ceea ce ea considera ca fiind valorile ei de baza. Facand acest lucru, compania ar trebui sa se asigure ca aceste valori sunt cunoscute si mai ales respectate atat de catre angajatii, proprietarii si clientii ei.